مراحل انجام نانو ساب و مزایای استفاده از کفسابی نانو
نوشته شده توسط : گل نسیم

مراحل انجام نانو ساب و مزایای استفاده از کفسابی نانو

به احتمال زیاد همه شما تاکنون کلمه کفسابی نانو را شنیده باشید. ولی شاید بسیاری افراد تنها این کلمه را شنیده باشند، اما با آن آشنا نباشند. به همین خاطر بهتر است بدانید کف سابی نانو در واقع جدیدترین روشی می باشد. که برای پاکسازی کف پوش های ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

در این روش از مواد نانو برای پاکسازی سطح های مختلفی مانند: سرامیکی، بتنی، موزاییکی و گرانیت استفاده می شود. مهم ترین هدف استفاده از این روش آب بندی درزها و براق کردن سطوح است. همچنین ثابت شده است که این کار باعث افزایش طول عمر سطح ها می شود. زیرا مواد نانو چندین لایه عایق روی سرامیک ها ایجاد می کنند.

نانو ساب چیست؟

در واقع می توان گفت که کف سابینانو به استفاده از مواد نانو برای مستحکم کردن سطح های مختلف در برابر رطوبت و آب گفته می شود. بهتر است بدانید نانو ساب همان کفسابی نانو می‌ باشد. اما به صورت اشتباه در بین جامعه رایج شده است. معمولا از نانو به عنوان یک محافظ و کاور برای کف پوش ها استفاده می شود که مزایای زیادی دارد.

امروزه افراد زیادی از این روش استفاده می کنند. اما نمی توان گفت انجام این مرحله یک کار اجباری در ساختمان سازی است. در ابتدای کار افراد زیادی این کار را صرف هزینه اضافی می دانند. اما تنها کافی است با مزایا و ویژگی های این تکنولوژی پیشرفته آشنایی داشته باشید. متوجه خواهید شد که انجام این کار به صورت ویژه ای باعث افزایش طول عمر سرامیک ها و کاهش هزینه هایی که بر اثر گذر عمر ساختمان به وجود می آیند می شود.برای اطلاع از قیمت کفسابی میتونید با کارشناسان کفساب پلاس تماس بگیرید.

کفسابی نانو چگونه انجام می شود؟

توجه داشته باشید که انجام این کار نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد. به همین خاطر باید فردی که برای انجام کف سابی نانو منزل خود انتخاب می کنید بسیار ماهر باشد. زیرا علاوه بر مرغوبیت نانو مهارت فردی که این کار را انجام میدهد نیز بر کیفیت خروجی کار تاثیر دارد. ما در اینجا مهمترین اقداماتی که باید قبل از انجام این کار صورت بگیرند را برای شما بیان کرده ایم.

گردگیری مرحله اول کفسابی نانو

معمولا بر روی سرامیک ها هنگام ساختمان سازی میزان زیادی گرد و غبار باقی می ماند. اولین کاری که قبل از کف سابی نانو باید انجام شود‌. پاک کردن سطح مورد نظر از هر گونه آلودگی می باشد. زیرا در صورتی که کوچکترین آلودگی بر روی سرامیک ها باشد درخشندگی کفسابی کاهش می یابد.

شستشو مرحله دوم کفسابی نانو

بعد از گردگیری دومین کاری که باید انجام شود شستشو سطح است. البته توجه داشته باشید که این شستشو نباید با روش های متداول قدیمی انجام شود. بلکه برای انجام این کار از دستگاه های خاصی استفاده می شود. که می توانند کوچکترین ریزگرد ها را نیز از سطوح پاک کنند.

خشک کردن مرحله سوم کفسابی نانو

بعد از شستشو نباید صبر کنید که سطح به وسیله باد و با هوای آزاد خشک شود. زیرا در این صورت دوباره امکان این که بر روی سطح گرد و خاک بنشیند زیاد است. بنابراین شما باید با استفاده از پارچه های بدون پرز اقدام به گرفتن رطوبت و خشک کردن سطح بکنید.

تعیین نوع کفپوش مرحله چهارم کف سابی نانو

توجه داشته باشید که هر کفپوش نیاز به نوع خاصی از نانو دارد‌. بنابراین شما قبل از خریداری نانو ابتدا باید نوع سنگ و کفپوش خود را شناسایی کنید. و با توجه به کفپوش خود نانو مناسب آن را تهیه کنید.

ریختن نانو در مرحله آخر کف سابی نانو

این آخرین مرحله از کف سابی نانو می باشد. در این مرحله نانو انتخابی خود را بر روی سطح ریخته و به وسیله وسایل مناسب به خوبی آن را در همه جای سطوح صاف کرده و اجازه می دهیم تا به خوبی خشک شود. همچنین بهتر است بدانید در مدت زمانی که نانو خشک می شود نباید به هیچ وجه هیچ چیزی ب روی سطح قرار گیرد و یا فردی بر روی آن راه رود زیرا در این صورت ظاهر صاف و درخشنده آن از بین می‌رود.

مهم ترین مزایای کف سابی نانو

این روش یکی از پیشرفته ترین روش های امروزه در کل دنیا می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. البته بهتر است بدانید تنها زمانی می توانید از مزایای این روش بهره ببرید که نانو انتخابی شما از یک شرکت معتبر تهیه شود و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. ما در اینجا بعضی از مهم ترین مزایای این نوع از کفسابی را برای شما بیان کرده ایم.

افزایش طول عمر کفپوش

معمولا تنها چیزی که باعث از بین رفتن سنگ ها و سرامیک های کف هر خانه می شود. شکستگی آن ها بر اثر ضربه و نفوذ آب به لایه زیرین سرامیک ها است. اما زمانی که ما کفسابی نانو انجام میدهیم.دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشیم. زیرا نانو به صورت یک لایه عایق روی سرامیک ها قرار می گیرد و سرامیک ها را از هرگونه شکستگی بر اثر ضربه محفوظ نگه میدارد. به همین خاطر این نوع از کف سابی باعث افزایش طول عمر سرامیک ها و سطوح می شود.

جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی و حشره به محیط

معمولا بانوان خانه دار همیشه از ورود آلودگی ها و حشرات به منزل اعتراض دارند و به دنبال راهی هستند تا این مشکل را برطرف کنند‌‌. کف سابی نانو تنها راهی است که با استفاده از آن می توان این مشکل را برطرف کرد. زیرا نانو می تواند به خوبی تمام درزهای کفپوش ها را بپوشاند و راه ورود هر گونه آلودگی و حشره را به منزل ببندد.

محافظت از کفپوش در برابر نور خورشید

معمولا تمام کفپوش ها بعد مدت زمانی که از نصب آن ها می‌گذرد رنگ طبیعی خود را از دست میدهند. همین امر باعث می شود که کفپوش خانه ما کهنه به نظر برسد و زیبایی خانه کاهش یابد. می توان گفت مهم ترین علت تغییر رنگ کفپوش ها تابش نور خورشید بر روی آن ها می باشد. ولی با استفاده از کفسابی نانو می توان برای مدت زمان طولانی از تغییر رنگ سرامیک ها جلوگیری کرد. زیرا نانو خاصیت دفع اشعه های مضر خورشید را دارد و از کفپوش ها در برابر نور خورشید محافظت می کند.

درخشندگی سرامیک ها

همانگونه که میدانید کف سابی نانو می توان به صورت ویژه ای باعث افزایش درخشندگی سرامیک های شما شود. این نوع از درخشندگی همیشگی است به همین خاطر طرفداران بسیار زیادی دارد.

جلوگیری از یخ زدگی

یکی دیگر از مزایای کف سابی نانو جلوگیری از یخ زدگی و ترک خوردگی سرامیک ها می باشد.

انواع نانو برای کف سابی

نانوی سنگ از نظر کیفیت و شرکت های تولید کنند به انواع مختلفی تقسیم می شوند. که ما بعضی از آن ها را برای شما بیان کرده ایم.

نانو ایتالیایی

این نوع از نانو معمولا دارای قیمت بالایی می باشد.‌ اما این قیمت در برابر کیفیت و ماندگاری که دارد تقریبا بسیار ناچیز به حساب می آید.

نانو ژاپنی

نانوی ژاپنی توانسته هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رتبه دوم را در جهان به خود اختصاص دهد.

 نانو اسپانیایی

نانو اسپانیایی تقریبا بیشترین شباهت را با مواد ایرانی دارد. به همین خاطر بسیاری از افراد عقیده دارند که این نوع از نانو بیشترین سازگاری را با مصالح ایرانی دارد.

نانو ایرانی

با توجه به این که تحریم ها باعث شده اند مواد اولیه به ایران نرسد. اما می توان گفت نانو ایرانی از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است. همچنین این نوع از نانو دارای قیمت بسیار مناسبی است. به همین خاطر افراد زیادی خرید نانو ایرانی را ترجیح میدهند.

کف ساب سنگ





:: موضوعات مرتبط: کف سابی , کفسابی , قیمت کفسابی , قیمت کف سابی , کفسابی در تهران , کفسابی پارکینگ , قیمت کفسابی پارکینگ , کفسابی راه پله , قیمت کفسابی سرامیک , کف ساب سنگ , ,
:: برچسب‌ها: کفسابی،کف سابی،کفسابی نانو،قیمت کفسابی نانو،کف سابی نانو،کف ساب سنگ،سنگسابی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: